sâmbătă, 21 iunie 2008

Simplu.Muie antena3

Aveti in fata dumneavoastra ETALONU prostiei Umane.Si cumva daca va trece prin capi sa il intreceti la prostie Nu mai puteti !E deja in fata rau .
Pe langa el si un nebun se crede sanatos si un porc crede ca are maniere,curva se crede virgina si un prost se crede destept.Un exemlu ca prostia a fost foarte generoasa cu unii.Bravo lui cu fatza asta merita mult mai mult.
Si nu stiu de ce toti cretinii si idoitii dracu din Romania se uita la Flegma asta ratacita.?In afara de 2 persoane care imi sunt prieteni.Baietii sunt foarte destepti dar sunt PSD-iti asa ca ii inteleg.
Am urmarit si eu 4-5 emisiuni dar nu am rezistat la cata prostie scoate asta pe gura si ma luat durerea de cap la propiu.Intr-o emisiune spunea de CTP ca il pupa in cur pe Sarbu!
Pai ma MUISTULE dar tu ce faci ma))))asa e tu nu il pupi in cur pe Voiculescu ai dreptate.
Tu esti folosit drept hartie igienica de Voiculescu.SE sterge la cur cu tine si apoi plin de kkt te arunca in fata reflectoarelor sa dai dai din maini ca o foca avortata si sa il injuri pe Basescu.Tu si cu ala cu laptopul(nu stiu cum dracu il cheama) si Pe ,,marele Cristoiu il folseste drept PISOAR.
Asa ca toti sunteti o Toaleta Publica.
Dar il inteleg Daca Sora lui este curva el saracu nu trebuia sa urmeze traditia familiei asa ca a ajuns o CURVA ASERVITA politic nu ?
Trebuia sa mai scriu ceva de dulce dar in pula mea ma plictisi sa scriu de papitoiul asa asa ca ma duc mananc un compot de visine!

Niciun comentariu: