duminică, 27 aprilie 2008

ma intreb dar ma intreb degeaba !!!!!!

Salut tot eu .Intru direct in subiect pentru ca nu am introducere.
Acum toate firmele mari precum adidas, nike ,puma , au scos pe piata adidasi cu nume de masini puma ferrari,adidas porsche si te mai miri dracu ce !Sunt curios cand o sa scoata si ai nostrii niste adidasi cu nume de masini romanesti cum ar fi Adidas Olcit,Adidas dacia 1310 nu ?sau adidas logan 1.6 injectie pe motorina sa stie lumea de care adidasi vor poate unii vor pe motorina adidasii sau pe gpl!Oare adidasii cu nume de masini pe gpl sunt mai ieftini?
Si se mai pun 2 prob daca imi cumpar adidasi puma ferrari acesti adidasi vin si cu date tehnice cum e la masina ?Adica in cat prinde 100 de km adidasii cate drepte de viteza au ?poate eu vreau adidasi cu o cutie hidramata nu ?Si de unde stiu eu care sunt mai buni adidas porsche sau puma ferarri ?Am mintit este decat o prob!!!A si daca nu ai permis poti sa iti cumperi puma ferrari?daca te opreste politia ce faci ?
A in concluzie adidasii cu nume de masini sunt pentru aia care nu isi pot cumpara o masina ferarri sau porsche !Macar sa zici si ei: ba nu am ferrari dar am adidasi ferrari ce plm sunt tare !!!!!!!
Vreau sa imi fac niste papuci care se vor chema rolls roys !cine vrea sa faca comanda la mine? .Avem in colectie papuci rolls roys pe motorina ,papuci rolls roys gpl,papuci rolls roys decapotabili!!!!!toata gama ce plm(nu stiu ce dracu am cu saraca pula.).
NU stiu daca asti inteles ce am spus dar sincer nu ma intereseaza !!!! A am uitat aseara am vb cu un prieten si a zis ca astazi o sa vina in club cu adidasi puma ferarri!Oare ma lasa sa dau o tura cu ei ?Cate benzina imi trebuie sa dau o tura cu ei ?
Hai la revedere si sa ne vedem mai rar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Niciun comentariu: