vineri, 25 aprilie 2008

Fitze!Asa si?

Salut tot eu .Uite daca nu am ce face in afara de a fuma a bea a manca cartofi mai scriu pe blog cu greseli gramaticale.Daca nu stiu carte asta e!A unii o sa zica ba analfabet ce esti faci limba romana de rusine! Si eu o sa zic sugeti pula oricum mi se rupe de parerea voastra .Hai ca imi este somn si vrea sa termin ce am de spus.
NU suport oamenii care ii catalogeaza pe altii ca find fitozi !Si in primu rand ce daca esti Fitzos este o crima sau ce ?Da mai bine este sa fi taran cocalar cum sunt ei ?La ei daca ai masina ultimu tip daca te duci in cluburi scumpe daca ai haine de firma daca nu vorbesti cu oricine este Fitzos!
Mie unu mi se pare logic sa nu vorbesti cu oricine sau sa stai cu orice fata pe care o vezi !ce dracu trebuie sa ai si tu anumite standare nu?
Si ce daca nu te duci intr-o discoteca unde sunt tarani peste tarani si poti sa te duci undeva mai scump si mai exclusivist unde nu intra toti bodegarii!!ce este un lucru rau asta ?
Si daca tot ai bani de ce numai ai voie sa iti iei o masina scumpa ca zice lumea ca esti fitzos ?
Concluzia este simpla.
Toate persoanle care catalogheaza pe altii ca fiind fitozi sunt niste invidiosi (cu I mare ) ,ratati si niste compexati ,ASa ca din partea mea multa muie pt voi si pofta buna!




Niciun comentariu: